سلفون کشی چسبی-سرد- اتوماتیک

در این نوع سلفون کش فیلم به کمک چسب بر روی کار کشیده می شود. این عمل ممکن است به صورت دستی انجام شده و سپس به کمک دستگاه دیگری و با تأخیر چند ساعته که برای چسبیدن آن لازم است، از رول به شیت تبدیل شود. این روش را سلفون سرد می نامیم. برای بدست آوردن سرعت بیشتر می توان از دستگاه سلفون کش مجهز به آپارات استفاده کرد که خروجی همچنان به صورت رول است. این نوع سلفون کشیدن ارزان ترین نوع سلفون کشی است که به دو صورت مات و براق می توان انجام داد. در سالهای اخیر دستگاه های سلفون کش سرد جدیدی ساخته شده که به کمک کوره هوای گرم بلافاصله خشک شده و به صورت شیت از دستگاه خارج می شود. در ماشین های سلفون سرد همواره مشکل باقی ماندن پودر حاصل از چاپ چهار رنگ بر روی کار وجود داشته که در نهایت به صورت لکه های سفیدی بر روی کار باقی می ماند. حجم بزرگ دستگاه سلفون کش و شیت کن نیز از دیگر مشکلات سلفون سرد و طولانی بودن زمان خشک شدن به خصوص در فصول سرد سال، یکی دیگر از این موارد می باشد.

در دستگاه  سلفون کش تمام اتوماتیک تغذیه به صورت آپارات بوده و شیت کردن نیز به وسیله غلطک های پنوماتیک انجام می شود. در این لمینیتور یا سلفون کش در حقیقت سلفون کش گرم، عمل چسبانیدن، تبدیل به پرس شده و بنابراین پودر موجود بر روی کار به درون کاغذ فرو رفته و اثری از حباب وجود ندارد. به کمک یک میکروسکوپ X50 عمل پرس شدن و پخش شدن پودر باقی مانده را می توان مشاهده نمود. در مدل های تمام اتوماتیک دستگاه سلفون کش با سه میز معمولی، میز مجهز به ویبراتور و یا دسته کن بنابر سفارش خریدار قابل تحویل است.

سلفون کش های سرد در ابعاد ۱۰۰×۷۰ cm و ۱۱۰×۱۰۰ cm  قابل تحویل بوده و در مدل های اتوماتیک در ابعاد ۵۰×۷۰ cm و ۱۰۰×۷۰ cm قابل تحویل می باشد.

  • ۱۱۰۰ x 820 mm                      : حداکثر سایز کاغذ
  • ۳۰۰ x 440 mm                        : حداقل سایز کاغذ
  • ۱۲۵ – ۵۰۰ g/m2                                : گرماژ کاغذ
  • ۶۰ m/min                                  : سرعت دستگاه
  • ۳۷۵۰ x 1000 x 1850 mm                : ابعاد دستگاه

***تعهد و احترام راز ماندگاری ماست***

آدرس:

تهران، بزرگراه جلال آل احمد ، بین پل آزمایش و کوی نصر ، پلاک 115 ساختمان TMC

تلفن: 43000888-021

ایمیل:info@tmcmachine.com

اینستاگرام:tmc_machine